קידום חנות וירטואלית

בבעלותכם חנות וירטואלית? זה הזמן לעוף קדימה בגוגל ולהעיף כמה שיותר מוצרים בכל רגע נתון. כיצד עושים זאת? צוות מומחי ה-SEO שלנו ילוו אתכם לאורך כל הדרך ויגבשו עבורכם תכנית פעולה ממוקדת ותכליתית לקידום החנות הוירטואלית. תכינו את הכספות בבנק…

בבעלותכם חנות וירטואלית או אתר מסחר מקוון? זה הזמן לדעת הכול על הדרך הנכונה והיעילה ביותר לקידום האתר ברשת.

תחום המסחר המקוון ((E Commerce, הוא אחד מענפי המסחר המתפתחים והמשגשגים ביותר בשנים האחרונות, וככזה, הוא נחשב גם לאחד מהענפים התחרותיים ביותר בתחום קידום אתרים. אתרי מסחר מקוון, נדרשים לפעולות קידום מיטביות וזאת לשתי מטרות עיקריות: הגדלת נפח תנועת הגולשים באתר בכל רגע נתון ושיפור מתמיד ביחס ההמרה (CRO). כיצד עושים זאת נכון? בשביל זה אנחנו כאן! מחלקת הקידום שלנו, מתמחה בהליכי קידום אתרים בתחום המסחר המקוון, כאשר פעולות הקידום השונות המיושמות על ידינו, מצליחות להשיג את שתי המטרות העיקריות המופיעות לעיל.

קידום אתרי מסחר מקוון – מה באמת חשוב לדעת?

קידום מיטבי של אתרי מסחר מקוון מבוסס על מספר רב של פעולות שאת חלקן מיישמים גם במסגרת הליכי קידום של אתרי אינטרנט שאינם אתרי מסחר. יחד עם זאת, חנויות וירטואליות בנויות בצורה שונה מאתרי אינטרנט רגילים, ולכן, קיימת חשיבות להתאמת אופי תהליך הקידום לפרמטרים כאלו ואחרים העלולים להשפיע על תוצאות הקידום, וביניהם:

  • התייחסות נקודתית למבנה החנות לצורך קידום מיטבי של דפי הקטגוריות הראשיות
  • התאמה רספונסיבית של כל דפי האתר לסביבת המובייל
  • שימוש נכון ומוגבר בתגיות מטא
  • שימוש מיטבי ונכון בתגיות מסוג PAGINATION ו-CANONCIAL  המשמשות למטרות קטלוג ואינדוקס מיטבי של דפי האתר על ידי הרובוטים של גוגל
  • הקפדה יתרה על איכויות צילום המוצרים המשווקים באתר – כולל הוספת תכנים טקסטואליים לכל תמונה אותה בחרתם להציג באתר
  • האצת מהירות האתר תוך וויתור על רכיבים שונים במערכת הניהול העלולים לעכב את מהירות טעינת דפי האתר

פרמטרים טכניים אלו מתווספים לשורה ארוכה של פעולות קידום המיושמות במחלקת הקידום שלנו במסגרת הליך קידום חנות וירטואלית.

כלים מעשיים לקידום אתרי מסחר מקוון

בדומה לכל הליך קידום אחר, גם קידום חנות וירטואלית, חייב להתבסס על מחקר מילות/ביטוי מפתח, מעקב דינמי אחר פעולות השיווק של המתחרים ברשת, פילוח ממוקד של קהלי יעד ומטרה, וכמובן, הגדרה מדויקת של מטרות הקידום ובניית תכנית עבודה למימוש המטרות השונות.

כיום, עומדים לרשותכם מגוון רחב של כלים אינטרנטיים באמצעותם ניתן לייעל את תהליך הקידום וביניהם:

  • הקמת דפי ביקורת והמלצות בתוך האתר
  • יצירת קמפיינים ממוקדים לכל קטגורית מוצר אותה אתם משווקים בחנות הוירטואלית – קמפיינים אלו ישמשו אתכם גם לצרכי קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות וגם לצרכי פרסום באתרי נישה הקשורים לתחום המוצר אותו אתם משווקים ובפורטלים השונים
  • הקמת ערוץ יו טיוב אליו תעלו סרטוני תדמית וסרטוני הסבר אודות אופן השימוש במוצרים השונים אותם אתם משווקים – חשוב להקים גם גלריית וידאו באתר עצמו
  • תוכן טקסטואלי קצר וממוקד – הקפידו לצרף טקסט שיווקי קצר לכל מוצר אותו אתם משווקים באתר. טקסט זה חייב לכלול בתוכו הסבר קצר על מאפייני המוצר, יתרונותיו וכדומה
  • עשו שימוש בפלטפורמת גוגל שופינג – מדובר בפלטפורמה חדשה יחסית של גוגל המיועדת אך ורק למטרות קידום אתרי מסחר
  • הקימו ו/או טפחו את מועדון הלקוחות – הקפידו לצרף חברי מועדון חדשים באופן קבוע ולתפעל באופן יעיל וממוקד את המערכת לשליחת ניוזלטרים לחברי המועדון
  • קדמו את החנות הוירטואלית בכל פלטפורמה אפשרית (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב וכו) והתאימו את התוכן המקודם בהתאם למאפייני הפלטפורמה – זכרו שטקסט שיווקי בגוגל באמצעותו ניתן לקדם את החנות הוירטואלית שונה בתוכנו מפוסט שיווקי בפייסבוק.
  • הציגו את היתרונות המרכזיים הנלווים לרכישה באתרכם בכל אחד מדפי האתר ועשו זאת באמצעות שימוש באייקונים מיוחדים המופיעים באופן בולט על גבי המסך.

פינק מדיה מציגה: קידום חנויות וירטואליות בשיטה ההיברידית

אנחנו בחברת פינק מדיה,  מאפשרים לכל לקוחותינו ליהנות מפתרונות שירות היקפיים במגוון רחב של תחומי פעילות ברחבי רשת האינטרנט. פתרונות אלו מיועדים בין היתר גם למטרות הליכי קידום חנות וירטואלית המשלבים בתוכם את כל שירותי החברה, החל משירותי מחקר ואסטרטגיה, דרך שירותי עיצוב וקריאייטיב ועד לשירותי ניהול קמפיינים והליכי קידום אתרים ממומן ואורגני לצד ניהול תחום הרשתות החברתיות.