קידום אתרים מקומי (לוקאלי)

נתקלתם כבר במצב שחיפשתם בגוגל וראיתם מפה ומתחתיה עסקים מופיעים וניתן להתקשר או להכנס לאתר שלהם? זה קידום בגוגל מפות!

מהו קידום אתרים מקומי? לאיזה סוגי אתרים ועסקים הוא מיועד ומהם ההבדלים בינו לבין קידום אתרים רגיל? כל מה שצריך וחשוב לדעת על קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בכתבה שלפניכם.

קידום אתרים בגוגל ברמה המקומית היא פעולת קידום מקצועית שמטרתה: הגברת הנוכחות המקוונת של בית העסק/האתר המקודם בחיפושים מקומיים. באמצעות פעולה זו (במידה והיא מתבצעת על ידי מומחי קידום מנוסים) ניתן להבטיח שהאתר המקודם יופיע בדירוג הטוב ביותר בכל פעם שהחיפוש מתבצע על ידי גולשים המתגוררים בעיר/ביישוב בו ממוקם בית העסק המקודם, או במילים אחרות ובפרפראזה על המשפט הידוע: “טוב לקוח קרוב מגולש רחוק”…

פעולת קידום אתרים מקומי (לוקאלי) מתאפשרת הודות לעדכון אלגוריתם אותו הנחילה גוגל במהלך שנת 2014, ובמסגרתו ניתנה האפשרות לבעלי האתרים השונים לשפר את תוצאות החיפוש שלהם בכל פעם שעולה שאילתת חיפוש בעלת אופי מקומי.

עדכון זה מבוסס בין היתר על כתובות IP באמצעותן ניתן לדעת את מיקומו הפיזי של הגולש המפנה שאילתת חיפוש לגוגל ועל פונקצית המיקום הקיימת בכל מכשיר טלפון חכם.

קידום אתרים מקומי (לוקאלי) – לאיזה סוגי אתרים/עסקים הוא מיועד?

קידום אתרים בגוגל ברמה המקומית, היא פעולת קידום המיועדת לכל סוגי העסקים/בעלי מקצוע המספקים שירותים ברמה המקומית ו/או לרשתות מסחריות המפעילות סניפים במספר כזה או אחר של ערים ויישובים.

לצורך העניין, נותן שירות מקצועי מחיפה המספק את שירותיו אך ורק באזור מגוריו/פעילותו איננו נדרש ל-|לידים| מגולשים המתגוררים מחוץ לאזורי השירות, ולכן, כל ניסיון שלו ליצירת לידים מחוץ לאזור פעילותו מהווה בזבוז מיותר של משאבים (כסף) אותם הוא יכול להפנות לטובת קידום אתרים מקומי (לוקאלי) אשר יספק לו את מיטב ה-“לידים” של גולשים המתגוררים באזורי השירות הרלוונטיים לגביו.

יחד עם זאת, חשוב לציין שישנם לא מעט בעלי מקצועות חופשיים המספקים את שירותיהם באזורי שירות אשר אינם מוגבלים למיקומו הגיאוגרפי של בית העסק, ובמקרים אלו, ניתן לבצע התאמות בין קידום אורגני רגיל לבין קידום אתרים לוקאלי.

קידום אתרים ברמה המקומית – מהיכן מתחילים?

הליך קידום אתרים מקומי (לוקאלי) בגוגל מתחיל למעשה בתהליך אימות של בית העסק אותו מבצעת גוגל במסגרת הליך רישום של בית העסק לגוגל – עסקים.

פעולת האימות נעשית באמצעות גלויה פיזית אותה גוגל שולחת לכתובות הפיזית של בית העסק, וזאת בניגוד לעבר בו תהליך האימות נעשה באמצעות הדוא”ל, מספר טלפון והודעת SMS. גלויה זו מכילה קוד אותו תדרשו להזין בממשק הניהול של הדף העסקי אותו פתחתם, כאשר מספר ימים לאחר הזנת הקוד, בית העסק יתחיל להופיע בתוצאות החיפוש בכל שאילתת חיפוש בעלת אופי מקומי.

חשוב לציין שהופעת בית העסק ברשת החיפוש של גוגל, מתייחסת גם עבור שם בית העסק וגם עבור ביטויים/מילות מפתח הקשורים לתחום עיסוקו של בית העסק.

מכאן ואילך, פעולת הקידום מבוססת על הניסיון המקצועי של המקדם אותו שכרתם לצורך העניין ועל היכולות המקצועיות שלו להוביל אתכם לראש הדירוג בכל פעם שמישהו בעיר בה אתם פועלים מחפש אחר מוצרים/שירותים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם.

כפועל יוצא מכך, מומלץ וחשוב להסתייע בשירותיהן של חברות קידום מנוסות ומקצועיות ולא להתפשר על ניסיון מעשי בתחום גם במקרים בהם מדובר בתקציב קידום קטן יחסית.

פינק מדיה מציגה: מחלקת קידום אתרים מקומי (לוקאלי)

אצלנו בחברת פינק מדיה, תוכלו ליהנות משירותיהן של מחלקות קידום שונות העוסקות ומתמחות בכל סוגי הקידומים האפשריים ברשת האינטרנט, החל ממחלקת קידום ממומן וקידום אורגני בגוגל, דרך מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה בהליכי קידום אתרים ברשתות החברתיות ועד למחלקת קידום מקצועית המתמחה בהליכי קידום אתרים מקומי (לוקאלי).

כל אחת ממחלקות הקידום שלנו מקבלות את מלוא הסיוע והתמיכה מיתר מחלקות השירות המקצועיות הפועלות בחברתנו, החל ממחלקת המחקר והאסטרטגיה באמצעותה אנו מתכננים לפרטי פרטים את תכנית העבודה שתוביל אתכם לדירוגים הטובים ביותר בגוגל, דרך מחלקת הקריאייטיב באמצעותה אנו מעצבים ויוצקים עולמות תוכן שיווקיים לכל לקוח ועד למחלקת התקציבאות המנוסה שלנו המתמחה בתכנון תקציבי לכל פעילות שיווקית כזו או אחרת ברשת האינטרנט.

אם גם אתם רוצים לקדם את עצמכם לתוצאות החיפוש האופטימאליות ביותר במסגרת הליך קידום אתרים מקומי, זה הזמן לתפוס אצלנו מקום…ליצירת קשר לחצו כאן