פרסום בלינקדין

 

לינקדאין (LINKEDIN), האתר ה-29 הנצפה ביותר בעולם, הוא למעשה רשת חברתית המיועדת למטרות יצירת קשרים מקצועיים ועסקיים בין משתמשיה. רשת חברתית זו הוקמה בשנת 2003 ומאז ועד היום היא ביססה את מעמדה כרשת החברתית המובילה בתחום העסקי עם קרוב ל-650 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם נכון להיום.

פרסום בלינקדאין –  למי הוא יכול להיות אפקטיבי?

פרסום בלינקדאין מיועד לכל סוגי העסקים ונותני השירות בתחום העסקי (B2B), מחברות תוכנה המשווקות פתרונות תוכנה כאלו ואחרים, דרך ספקי שירות ובעלי מקצועות חופשיים המספקים אי – אילו שירותים לעסקים ועד למיזמי סטארט אפ וחברות טכנולוגיה המעוניינות לחשוף את פעילותן לקהל יעד ממוקד לצרכים עסקיים כאלו ואחרים.

יתרונות הפרסום בלינקדאין

כרשת חברתית המשמשת פלטפורמה למטרות יצירת קשרים ושיתופי פעולה עסקיים ומקצועיים, לינדקאין, מאפשרת למפרסמים שביניכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקים המבוססים על יכולות הפילוח הממוקדות והמדויקות של קהילת משתמשי לינקדאין. אפשרויות הפילוח העומדות לרשותכם בלינקדאין כוללות בין היתר: אפשרות פילוח על פי מיקום גיאוגרפי, פילוח לפי גודל חברות ועסקים, פילוח לפי תחום פעילות עסקי, פילוח לפי מאפיינים פרסונאליים כגון: גיל, מין, השכלה וכו, פילוח לפי תחומי עניין קבוצתיים ואפשרויות פילוח נוספות שכל אחת מהן מאפשרת לכם למקד כל סוג של פרסום בלינדאין.

אפשרויות הפרסום בלינקדאין

בדומה לכל פלטפורמה שיווקית פרסומית אחרת בתחום הרשתות החברתיות ומנועי החיפוש, גם בלינקדאין, תוכלו ליהנות ממגוון הולך וגדל של אפשרויות פרסום שונות שכל אחת מהן מבוססת על יתרונות הפילוח הממוקד של קהלי היעד הרלוונטיים לגבי פעילותכם הפרסומית.

בין יתר אפשרויות הפרסום בלינקדאין תוכלו למצוא:

  • מודעות דינמיות – סוג של מודעות פרסום בלינקדאין המיוצרות באופן דינמי באופן המותאם ביותר לקהלי היעד אותם הגדרתם מראש.
  • מודעות INMail – סוג של מודעות המופנות ישירות לתיבות הדוא”ל של משתמשי לינקדאין אותם הגדרתם במסגרת אפשרויות הפילוח השונות העומדות לרשותכם.
  • מודעות וידאו – מודעות לינקדאין באמצעותן ניתן להציג סרטוני וידאו קצרים

וסוגי מודעות נוספות שהמודל העסקי לפרסום בהם זהה למודל הקיים בגוגל ובפייסבוק, כלומר, עלות פרסומית פר הקלקה (PPC), עלות פרסומית לכל 1,000 חשיפות (CPM).

הפרסום בלינקדאין מתאפשר באמצעות מערכת פרסום מובנית המאפשרת לכם לבצע מגוון רחב של פעולות בכל הנוגע להגדרת מאפייני פילוח קהלי היעד הרלוונטיים לכם, וזאת לצד הגדרת מטרות הקמפיין הממומן בלינקדאין, כאשר בין יתר הגדרות מטרות הקמפיין העומדות לרשותכם במערכת הפרסום המובנית תוכלו למצוא: קמפיין מסוג VISITS שמטרתו הנעת גולשים לאתר/דף נחיתה אותו תרצו לקדם, קמפיין ENGAGEMENT  שמטרתו הגדלת העוסקים לדף העסקי שלכם בלינקדאין, קמפיין LEAD GEN שמטרתו הגדלת כמות הפניות/לידים וסוגי קמפיינים נוספים.

חשוב לדעת: העלות הממוצעת של קליק בלינקדאין היא 3$, כאשר ההוצאה היומית המינימאלית הנדרשת הינה 10$, ובדומה לכל פלטפורמה ממומנת אחרת בשיטת ה-PPC, גם כאן, עלותו של כל קליק עולה ככל שהתחרות בתחום העסקי שלכם עולה. העלות הגבוהה (יחסית) של כל קליק במסגרת פרסום ממומן בלינקדאין, מחייבת אתכם לשכור את שירותיהם של מומחי שיווק דיגיטלי בלינקדאין וזאת על מנת להימנע ככל הניתן מפעולות ניסוי וטעייה שעלולות לעלות לכם הרבה כסף.

פינק מדיה מציגה: מומחי SOCIAL MEDIA למטרות פרסום בלינקדאין

במחלקת ה-SOCIAL MEDIA הפועלת בחברתנו, תוכלו ליהנות משירותיהם המקצועיים של מומחי שיווק דיגיטלי המתמחים בין היתר בהליכי פרסום בלינקדאין. שירותי המחלקה חולשים למעשה על כל היבטי התכנון והביצוע הנדרשים לכם למטרות פרסום בלינקדאין, החל מהגדרת סוג ואופי הקמפיין הנדרש לכם, דרך פילוח ממוקד של קהלי היעד הרלוונטיים ועד למתן שירותי קריאייטיב לצורך ניהול הקמפיין בזמן אמת. כמו כן, שירותי המחלקה נועדו לצרכי מעקב דינמי אחר תוצאות הקמפיין והתאמתו לכל שינוי נדרש בזמן אמת.

פרסום בלינקדאין באמצעותנו מיועד גם ללקוחות הנמנים על לקוחותינו בתחום הקידום הממומן והאורגני בגוגל וגם ללקוחות המעוניינים לפרסם את מוצריהם/שירותים אך ורק בלינקדאין. פתרונות השירות המוצעים על ידינו בתחום זה, מבטיחים גם לכם קמפיין אפקטיבי וממוקד בכל רגע נתון בלינקדאין וכל זאת תוך שימוש יעיל ומושכל בכל הכלים השיווקיים המוצעים לכם במערכת הפרסום של לינקדאין. למידע נוסף בנושא, לחצו כאן וצרו איתנו קשר עוד היום.