הגברת מודעות המותג

 

מהו קמפיין הגברת מודעות המותג בגוגל או בפייסבוק? למי הוא מיועד? מתי מומלץ לעשות בו שימוש ומהם יתרונותיו? כל מה שצריך וחשוב לדעת על חיזוק המותג בגוגל ובפייסבוק בכתבה שלפניכם.

כיום, כל מהלך פרסומי, שיווקי או קידומי ברשת האינטרנט, חייב לעבור דרך פלטפורמות הפרסום השונות המוצעות לכם בענקית החיפוש (גוגל) מצד אחד וברשת החברתית המובילה (פייסבוק) מצד שני. גם בגוגל וגם בפייסבוק, ממתינות לכם מערכות פרסום מובנות המאפשרות לכם לבצע מגוון רחב של פעולות לצרכי קידום, פרסום ושיווק המותג אתו אנו משווקים, בין אם מדובר באתר אינטרנט ובין אם מדובר מוצר/שירות ייחודי.

הגברת מודעות המותג הינו קמפיין יעודי אותו ניתן ליישם באמצעות מערכות הפרסום של גוגל (GOOGLE ADS) או באמצעות מערכת הפרסום הממומן של פייסבוק. קמפיין מסוג זה מאפשר לכם לבסס את מעמדו של המותג אותו אתם משווקים בקרב קהל הגולשים הרלוונטי לכם,

קמפיין הגברת מודעות המותג בגוגל או בפייסבוק – למי הוא מיועד?

קמפיין הגברת המודעות למותג בגוגל או בפייסבוק , מיועד לכל סוגי העסקים/אתרים המעוניינים לחשוף את המותג אותו הם מעוניינים לקדם לכמות גדולה של קהלי יעד רלוונטיים. לפיכך, קמפיין קידומי מסוג הגברת מודעות המותג בגוגל או בפייסבוק מותאם לעסקים/אתרים העושים שימוש רחב וקבוע בפלטפורמות פרסומיות, שיווקיות וקידומיות ברחבי הרשת.

קמפיין הגברת מודעות המותג בגוגל או בפייסבוק –  מהם יתרונותיו?

יצירת קמפיין מסוג הגברת מועדות המותג בגוגל  או בפייסבוק, יאפשר לכם בין היתר לשפר את מידת האינטראקציה שלכם עם קהל הגולשים הרלוונטי לכם, להיחשף לכמות גדולה של קהלי יעד רלוונטיים לאורך כל תקופת הקמפיין, לבסס את מעמד המותג ברשת באמצעות שיוכים חיוביים ולנהל את הקמפיין בהתאם למאפייני פילוח שונים המסייעים רבות ליצירת חיבור עם קהלי המטרה.

גם בפייסבוק וגם בגוגל, קמפיינים של הגברת מודעות למותג, מבוססים על היכולות של מערכות הפרסום המובנות בתחום איסוף המידע אודות קהל המשתמשים, ולכן, קמפיינים אלו מאפשרים לכם ליהנות ממספר יתרונות מובהקים ומשמעותיים וביניהם:

  • יכולת פנייה ממוקדת לקהלי היעד הרלוונטיים לכם במסגרת מה שמכונה בשפה הפרסומית: “פנייה שיווקית בגובה העיניים”
  • יצירת קמפיינים ממוקדי מטרה לכל קהל מטרה רלוונטי
  • אפקטיביות בכל הנוגע לקיומה של פעילות RE-MARKETING (שיווק מחדש) לקהלי יעד שכבר נחשפו למותג שלכם ובאמצעות קמפיין הגברת מודעות למותג הם ייחשפו אליו שוב ושוב בהקשרים חיוביים

ויתרונות נוספים ההופכים את הקמפיינים מסוג הגברת מודעות המותג בגוגל ובפייסבוק לאחת מהשיטות המתקדמות והיעילות ביותר בתחום הקידום הממומן.

כלים נוספים להגברת המודעות למותג

לצד השימוש במערכות הפרסום המובנות של גוגל ופייסבוק למטרות תפעול קמפיינים מסוג הגברת מודעות למותג, תוכלו להסתייע בכלים נוספים היכולים לשמש אתכם למטרות הגברת המודעות למותג, וביניהם:

שימוש נכון ויעיל במערכות הדוא”ל  – איסוף של רשומות דוא”ל באמצעות קמפיינים ממוקדים ברשת, יאפשר לכם ליצור קהילת מותג המעוניינת לקבל מכם עדכונים שוטפים אודות המותג וכדומה.

שימוש נכון ברשתות החברתיות – תחום ה-SOCIAL MEDIA מהווה כיום אמצעי הכרחי למטרות חיזוק המותג ברשת, ולכן, מעבר לתפעול קמפיינים מסוג הגברת מודעות המותג בפייסבוק, תוכלו למנף את המותג באמצעות רשתות חברתיות נוספות כגון: אינסטגרם, טוויטר, יו טיוב ועוד.

קמפיין כתבות תוכן בפורטלים הגדולים – פרסום כתבות תוכן שיווקי בפורטלים הגדולים (וואלה, YNET ועוד), יאפשר לכם לחשוף את המותג לכמות גדולה של קהלי מטרה

ופעולות נוספות שכל אחת מהן מהווה תורמת את חלקה לביסוס מעמדו של המותג אותו אתם מעוניינים לקדם ולשווק.

פינק מדיה מציגה: השיטה ההיברידית להגברת המועדות למותג!

אצלנו בחברת פינק מדיה, תוכלו למצוא את המענה המקצועי הרחב ביותר למטרות הגברת המועדות למותג. המענה המקצועי אותו אנו מציעים לכם מבוסס על הניסיון המעשי שלנו בתחום הקידום הממומן והאורגני במנועי החיפוש והרשתות החברתיות ועל ההיכרות רבת השנים שלנו עם תחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי. בחברתנו, תוכלו למצוא את כל מחלקות השירות המתמחות בתפעול קמפיינים ברשת האינטרנט, וזאת לצד שירותים מקצועיים המוצעים לכם במחלקת התכנון ואסטרטגיה, מחלקת התוכן והעיצוב ומחלקת התקציבאות.

אם גם אתם רוצים לבסס את מעמדו של המותג בקרב קהלי היעד הרלוונטיים לכם, צרו איתנו קשר כאן ואנחנו נוביל אתכם לשם.