פרסום ביוטיוב

 

YOU TUBE, הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר בתחום שיתוף סרטוני וידאו, היא גם חברת בת של ענקית החיפוש גוגל, וככזאת, היא מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות פרסום ביוטיוב. נכון להיום, יוטיוב הוא האתר השני הנצפה ביותר ברחבי העולם (אחרי גוגל כמובן), כאשר בכל רגע נתון צופים ביוטיוב מיליארדי גולשים מסביב לעולם.

פרסום ביוטיוב – כל האפשרויות

השימוש ביוטיוב למטרות פרסום מתאפשר גם באמצעות פרסום סרטונים וגם באמצעות פרסום מודעות ממומנות. על מנת לפרסם סרטונים ביוטיוב תדרשו להקים ערוץ יוטיוב משלכם ובאמצעותו תוכלו להעלות (בחינם) סרטונים ליוטיוב. הקמת ערוץ יוטיוב משלכם, יאפשר לכם בין היתר ליצור “קהילת צופים” הנרשמים לערוץ היוטיוב שלכם ומקבלים “פוש” לנייד בכל פעם שאתם מעלים סרטון חדש. מעבר לכך, השימוש בערוץ יוטיוב משלכם, יאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות בכל הנוגע להליכי קידום אורגני וממומן ברשת המדיה ורשת החיפוש של גוגל, וזאת לנוכח העבודה שיוטיוב הינה חברת בת של גוגל מאז שנת 2006.

יחד עם זאת, כאשר מדברים על פרסום ביוטיוב מדברים בעיקר על פרסום מודעות בשיטת הקידום הממומן של גוגל. פרסום מודעות ביוטיוב מתאפשר באמצעות פתיחת חשבון במערכת הפרסום של גוגל (GOOGLE ADS) או באמצעות מערכת הפרסום של יוטיוב. בשני המקרים, פתיחת החשבון הינה בחינם, כאשר מרגע העלאת המועדות לפרסום ביוטיוב, תהיו מחויבים בגין כל הקלקה על מודעת הפרסום המופיעה לצד, בתוך, אחרי או לפני סרטון היוטיוב בו הגולש מעוניין לצפות.

פרסום ביוטיוב באמצעות מודעות/סרטונים ממומנים, יאפשר לכם ליהנות ממספר יתרונות שיווקיים משמעותיים, וביניהם:

  • פרסום ממומן במנוע החיפוש השני בגודלו בעולם אחרי גוגל
  • חשיפה ממוקדת לקהלי יעד רלוונטיים במסגרת מה שמכונה טרגוט קהלי יעד
  • עלות פרסום נמוכה יחסית בהשוואה לפלטפורמות קידום ממומן אחרות
  • מגוון רחב של אפשרויות קריאטיוביות ליצירת הנעה לפעולה בקרב הצופה

ויתרונות נוספים ההופכים את יוטיוב לפלטפורמות פרסום אידיאלית עבור כל סוגי המפרסמים.

סוגי מודעות פרסום ביוטיוב

  • BUMPER ADS – פרסומת וידאו באורך 6 שניות המיועדת למטרות הגברת המודעות למותג
  • TRUE VIEW VIDEO DISCOVERY – מודעות מסוג זה משלבות בין תמונה וטקסט והן ניתנות להצגה גם בתוצאות החיפוש של יוטיוב, גם בדף הבית של יוטיוב, גם לצד סרטוני יוטיוב הקשורים למוצר/שירות אותו אתם מקדמים וגם באתרים השונים של רשת המדיה של גוגל.
  • TRUE VIEW IN STREAM – מודעות פרסומת המופיעות בתוך הסרטונים לפני ו/או במהלך הצפייה בהם. סרטונים אלו ניתנים לדילוג לאחר 5 שניות כאשר התשלום בגינם מתבצע רק במקרים בהם הצופה ממשיך לצפות בהם במשך 30 שניות.

אפשרויות הטירגוט ביוטיוב

בדומה לכל רשת חברתיות אחרת ולכל מנוע קידום אחר, גם ביוטיוב עומדות לרשותכם מגוון רחב של אפשרויות בכל הנוגע לטירגוט מודעות הפרסום שלכם. הטירטוג ביוטיוב מתאפשר גם באמצעות פילוח על פי תוכן וגם באמצעות פילוח על פי קהלי יעד.

טירגוט לפי התוכן מאפשר לכם בין היתר לבחור את ערוצי או סרטוני היוטיוב בהם תהיו מעוניינים להציג את מודעות הפרסום שלכם, טירטוג לפי מילות/ביטוי מפתח וטירגוט לפי נושאי סרטונים. טירגוט לפי קהלי יעד מאפשר לכם לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים לכם לפי תחומי עניין, גיל, מצב משפחתי ואזור גיאוגרפי.

חשוב לדעת: אפשרות נוספת למטרות פרסום ביוטיוב מיושמת במסגרת תוכן שיווקי בערוצי יוטיוב של יוטברים מובילים בתחומם, וזאת במסגרת שכירת שירותיו הפרסומיים של טאלנט היוטיוב למטרות קידום מוצרים/שירותים אותם אתם משווקים.

פינק מדיה מציגה: פרסום “שובר קופות” ביוטיוב

כאחת מחברות השיווק הדיגיטלי המובילות בתחומן, אנחנו בפינק מדיה, מאפשרים לכם ליהנות משירותיה המקצועיים של מחלקת SOCIAL MEDIA המתמחה בניהול מהלכי פרסום “שוברי קופות” בכל סוגי הרשתות החברתיות, לרבות, פרסום ביוטיוב. לצד זאת, אנו מאפשרים לכם ליהנות מהניסיון רב השנים שלנו בתחום הקידום הממומן והאורגני בגוגל, ובכך להרחיב את הפעילות הפרסומית שלכם ביוטיוב גם למטרות מינוף תרחישי קידום אתרים.

היצע השירותים המקצועיים שלנו למטרות פרסום ביוטיוב כולל בין היתר גם שירותי קריאייטיב למטרות הפקה של סרטוני יוטיוב מכל סוג. למידע נוסף בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן