RE-MARKETING (שיווק מחדש) היא טכניקת פרסום ממוקד המאפשרת לכם להיחשף (בכל פעם מחדש) לגולשים שכבר ביקרו באתרכם ו/או כאלו שכבר ביצעו פעולות גלישה כאלו ואחרות באתר ונטשו אותו מסיבה כזו או אחרת. אנחנו ב-פינק מדיה, משלבים את טכניקת ה-רימרקטינג בכל קמפיין פרסומי בגוגל ובפייסבוק ויוצרים עבורכם קמפיין דינמי הכולל בתוכו פניה ספציפית וייחודית לכל גולש/ת.
כל מה שצריך וחשוב לדעת על רימרקטינג בכתבה שלפניכם
שיווק דיגיטלי מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שיווקיים הכוללים בין היתר: פילוח ממוקד קהלי היעד והמטרה הרלוונטיים, פעילות דינמית של כל מהלך שיווקי וניתוח ממצאי הפעילות השיווקית בזמן אמת. לצד היתרונות “הקלאסיים” הנלווים לתרחישי שיווק דיגיטלי, בולט בשנים האחרונות יתרון משמעותי נוסף המאפשר לכם למעשה “להישאר” בקשר רציף עם קהלי היעד גם ללא ידיעתם. יתרון זה מיושם במסגרת מה שמכונה RE – MARKETING או בשמו העברי: שיווק מחדש.
מה חשוב לדעת על רימרקטינג?
רימרקטינג היא למעשה פעולת שיווק מחדש במסגרתה ניתן “לעניין” גולשים שכבר ביקרו בנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם, על מנת שיחזרו לאותם נכסים ויבצעו בהם אי- אילו פעולות גלישה המקדמות עסקה. פעולה זו ניתנת ליישום בכל פלטפורמה ייעודית המשמשת אתכם למטרות שיווק דיגיטלי, גם במנועי החיפוש וגם ברשתות החברתיות.
הצורך בביצוע פעולה מסוג רימרקטינג, נוצר על רקע העובדה שרק אחוז מסוים מכלל הגולשים אשר ביקרו באתר הבית או בכל נכס דיגיטלי אחר העומד לרשותכם, יבצעו בו פעולה מקדמת מכירה בביקורם הראשון. ביצוע פעולות מקדמות מכירה ידועות בשם יחס המרה (Conversion Rate) שהוא למעשה מונח מקצועי באמצעותו ניתן לאמוד את היחס בין כמות המבקרים בנכס הדיגיטלי לבין כמות פעולות הגלישה המיושמות בו לצורך ביצוע עסקה או כל פעולה שיווקית אחרת אותה ניתן להגדיר מראש, לרבות, רישום לרשימות תפוצה, הורדת טפסים מהאתר, מסירת פרטי התקשרות וכדומה.
על פי ממצאי מחקר בתחום יחס ההמרה בעולמות השיווק הדיגיטלי, נמצא כי רק אחוז מצומצם מהגולשים המבקרים בנכס הדיגיטלי העומד לרשותכם, יבצע פעולות מקדמות מכירה מכל סוג בפעם הראשונה, כאשר מרבית הגולשים ינטשו את האתר מבלי להשאיר אבק אחריהם… וכאן נכנסת לתמונה פעולת ה-רימרקטינג. באמצעות פעולה זו תוכלו “לעקוב” אחר הפעילות המקוונת של הגולש הנוטש ובכך להציג בפניו מודעת פרסום היכולה להניע אותו לפעולה ולהשיב אותו לזירת האתר אותו אתם מקדמים.
פעולת רימרקטינג נכונה יכולה להגדיל בעשרות אחוזים את סיכויי חזרתו של ה-“גולש הנוטש” לאתרכם, כאשר חזרתו נעשית למעשה לאחר שהוא כבר נחשף אליכם ולכן קיימת סבירות גבוהה שעצם חזרתו לאתרכם תוביל אותו לבצע פעולת גלישה מקדמת מכירה.
רימרקטינג – איך זה עובד בפועל?
שימוש בפעולות רימרקטינג מתאפשר לאחר הטמעת קוד ייעודי באתר ו/או בדף הנחיתה הרלוונטי. קוד זה מאפשר “מעקב” אחר תנועות הגלישה של הגולשים, כאשר בכל פעולת גלישה שלהם מחוץ לאתרכם הם ימשיכו להיחשף למודעת הפרסום המזמינה אותם לבקר שוב באתרכם.
שימוש נכון ויעיל בשיטת ה-רימרקטינג נעשה תוך כדי התאמת סוג מודעות הפרסום אליהן נחשף “הגולש הנוטש” לאופי פעולות הגלישה אותן הוא ביצע באתרכם. באופן זה, ניתן להפנות הצעות ממוקדמות לכל גולש וגולש ובכך להגדיל את סיכויי חזרתו לאתרכם.
רימרקטינג היא למעשה פעולת שיווק מחדש היכולה להתאים באופן פרטני לכל סוגי האתרים, אך השימוש הנפוץ בשיטה זו מיושם בעיקר על ידי אתרי מסחר מקוון וחנויות וירטואליות. כאשר גולש מסוים מבצע חיפוש אחר מוצרים/שירותים אותם אתם משווקים או מציעים באתרכם, קרוב לוודאי שהוא ימשיך בפעולות החיפוש גם לאחר ביקור ראשוני באתרכם, ולכן, הפניית מודעות פרסום ממוקדות אליו באמצעות פעולת רימרקטינג, תסייע לכם רבות “ללכוד” את עיניו של הגולש שוב ושוב ובכך להגדיל את סיכויי חזרתו לאתרכם לצורך ביצוע פעולות מקדמות עסקה.
פינק מדיה מציגה: ניהול מערכי רימרקטינג לכל סוגי האתרים בהתאמה אישית מלאה!
אצלנו בחברת פינק מדיה, תוכלו למצוא מומחי שיווק דיגיטלי העוסקים ומתמחים בין היתר גם בתחום ה-רימרקטינג. מומחי השיווק שלנו, ינתחו עבורכם את מדדי יחס ההמרה באתרכם ויבנו עבורכם מערך רימרקטינג המיועד למטרות פנייה מחודשת לגולשים שכבר ביקרו באתרכם.
פתרונות השירות שלנו בתחום ה-רימרקטינג מבוססים על ההיכרות המעמיקה שלנו עם תחום השיווק הדיגיטלי בכלל ותחום שיפור יחס ההמרה בפרט. פעולות הרי מרקטינג המיושמת על ידינו מותאמות באופן פרטני לכל סוגי האתרים, כאשר המוטו המלווה אותו בנושא הוא: לא מוותרים על אף לקוח פוטנציאלי בכל רגע נתון!
למידע נוסף על יתרונות השימוש בפעולות רימרקטינג באמצעותנו אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן