קידום אתרי וורדפרס

מהם אתרי וורדפרס וכיצד ניתן לקדם אותם בדרך היעילה ביותר במעלה תוצאות החיפוש בגוגל ובאמצעות הרשתות החברתיות? כל מה שצריך וחשוב לדעת על קידום אתרי וורדפרס בכתבה שלפניכם.

WORDPRESS שהיא למעשה מערכת קוד פתוח המיועדת לצרכי בנייה ועיצוב של דפי ואתרי אינטרנט, החלה את דרכה בשנת 2003 כמערכת אינטרנטית להקמת דפי בלוג, ותוך פרק זמן קצר הפכה לאחת ממערכות הקוד הפתוח הפופולאריות ביותר למטרות הליכי בנייה ועיצוב של אתרי אינטרנט מכל סוג. כיום, אתרי וורדפרס מהווים שליש (כ-33%) מכלל האתרים ברשת וברשימת מאה אלף האתרים הנפצים ביותר ברשת כ-22% מהם הינם אתרים הפועלים באמצעות מערכת הוורדפרס.

הקמת אתרי וורדפרס – מה חשוב לדעת?

הליכי הקמתם של אתרי וורדפרס משלבים בין פעולות עיצוב ובנייה המיושמות באמצעות תוספי וורדפרס שהם למעשה פיצ’רים ייעודיים המפותחים על ידי קהילת מפתחים בינלאומית.

תוספים אלו מהווים את ליבת העשייה בהליכי הקמתם של אתרי וורדפרס והם חולשים למעשה על כל היבטי הפיתוח של האתר, החל מתבניות עיצוב מובנות לצד אפשרויות עיצוב בהתאמה אישית, דרך תוספי וורדפרס המיועדים למטרות התאמה רספונסיבית של האתר ועד לתוספי וורדפרס המשמשים למטרות קידום אתרי וורדפרס במנועי החיפוש והרשתות החברתיות.

עד לפני מספר שנים, מרבית אתרי הוורדפרס נבנו כדף גלילה מרכזי בו הופיע כל התוכן הפנימי של האתר, אך כיום ניתן לבנות אתרי וורדפרס גם כאתרים בהם קיימת מערכת ניווט לדפי אינטרנט שונים, וזאת בדומה לכל אתרי האינטרנט האחרים הנבנים במערכות שאינן מערכות קוד פתוח.

קידום אתרי וורדפרס – מהיכן מתחילים?

הליכי קידום אתרים הפועלים על גבי מערכות קוד פתוח מסוג וורדפרס, זהים ברובם להליכי קידום המיועדים לאתרי אינטרנט שאינם נבנו באמצעות מערכות קוד פתוח. הליך מקצועי זה מורכב ממספר פעולות מקדימות הכוללות בין היתר:

  • בדיקה מקיפה בנוגע לדירוגו של האתר בגוגל בהתאם לסביבת התחרות עימה הוא מתמודד
  • מחקר מילות וביטוי מפתח למטרות איתור מילות/ביטוי המפתח הנדרשים לצורך קידום האתר בגוגל וברשתות החברתיות
  • אופטימיזציה מלאה למבנה האתר ותכניו – אופטימיזציה למטרות קידום אתרי וורדפרס מיועדת בין היתר להטמעתם של תוספי וורדפרס המשמשים למטרות קידום אתרים במנועי החיפוש ולמטרות בדיקה מקיפה של כל התוספים המוטמעים באתר והתאמתם לאופן בו הרובוטים של גוגל “חושבים” ופועלים
  • התאמה רספונסיבית של האתר לכל אמצעי גלישה אפשרי והאצת מהירות האתר
  • התאמת עולמות התוכן של האתר לממצאי מחקר מילות המפתח ושיפור נראות האתר במידת הצורך

חשוב לדעת: אתרי וורדפרס אשר נבנו באופן מקצועי ויסודי, מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות בכל הנוגע לקידום האתר במנועי החיפוש. יתרונות אלו מבוססים למעשה על אלמנטים מובנים במערכת הוורדפרס המאפשרת בין היתר ליצור כתובות דף ידידותיות וכותרות ותיאורי דפים בצורה מובנית ונכונה והיררכיה נכונה של דפי האתר ו/או חלקי האתר השונים במידה ומדובר באתרי וורדפרס מסוג דף גלילה מרכזי.

פינק מדיה מציגה: התמחות מקצועית בקידום אתרי וורדפרס

אנחנו בחברת פינק מדיה, עוסקים ומתמחים בהליכי קידום אתרים מכל סוג, לרבות, אתרי וורדפרס אשר נבנו באמצעות תבניות עיצוב מובנות ו/או במסגרת הליכי עיצוב בשיטת ה-CUSTOM MADE . הפעילות הדינמית שלנו בתחום הקידום בכלל ותחום קידום אתרי וורדפרס בפרט, מבוססת על ניסיון מעשי והיכרות מעמיקה עם רשת האינטרנט והדרכים השונות הנדרשות לצרכי קידום האתר במעלה תוצאות הדירוג של גוגל וביסוס מעמדו ברשתות החברתיות.

כחלק מהליכי קידום אתרי וורדפרס המיושמים על ידי מומחי הקידום שלנו, אנו דואגים להתקנתם של תוספי וורדפרס מסוג מפות אתר המסייעות לרובוטים של גוגל לסרוק את האתר באופן מובנה. כמו כן, אנו דואגים להוספת תגיות לכל תמונה המופיעה באתר, לבצע התאמה רספונסיבית של האתר לסביבת המובייל ולהאיץ את מהירות האתר על מאפשר לאפשר חווית משתמש מיטבית בכל פלטפורמת גלישה אפשרית. פעולות אלו מתווספות לפעולות המקדימות המופיעות לעיל והן נועדו להבטיח לכם הליך קידום יעיל, תכליתי וממוקד מטרה.

בנוסף, אנו מספקים פתרונות שירות בכל הנוגע להליכי בנייה ועיצוב של אתרי וורדפרס, כאשר כל אתר וורדפרס הנבנה על ידינו נבנה מראש למטרות קידום יעיל ותכליתי במנועי החיפוש והרשתות החברתיות.