שירות ניהול תוכן

מהו שירות לניהול תוכן? למי הוא מיועד? מהי חשיבותו וכיצד ניתן לייצר עולמות תוכן שיודעים לעשות את העבודה: למשוך גולשים ולהמיר פעולות גלישה לרווחים? כל מה שצריך לדעת על ניהול תוכן בכתבה שלפניכם.

כאשר מדברים על תוכן בהקשר של פעילות מקוונת כזו או אחרת, אי אפשר להתעלם מהביטוי המפורסם “התוכן הוא המלך”, שהוא למעשה תמצית מדבריו של ביל גייטס שחזה עוד בימיה הראשוניים של רשת האינטרנט ש- “תוכן הוא התחום בו אני צופה שיהיה הכסף האמיתי באינטרנט”. כיום, כל מקדם אתרים וכל משווק דיגיטלי, יודע לצטט בעל פה את המשפט המופיע לעיל ולהמליץ ללקוחותיו על יצירת עולמות תוכן, וכאן עולה השאלה: כיצד עושים זאת על הצד היעיל והטוב ביותר? והתשובה לשאלה טמונה בשירות אותו אנו בפינק מדיה, מציעים לכלל לקוחותינו: שירות לניהול תוכן.

מהו שירות לניהול תוכן?

ניהול תוכן בהגדרתו הן סך הפעולות הנחוצות לצרכי העלאת תכנים (מכל סוג ובכל סדר גודל) לרשת האינטרנט, בין אם מדובר בתכנים המופיעים באתר אותו אתם רוצים לקדם ובין אם מדובר בתכנים המלווים פעילות שיווקית כזו או אחרת ברחבי הרשת. כפועל יוצא מכל, שירות לניהול תוכן הוא אמצעי לניהול מיטבי של עולמות התוכן הרלוונטיים לכם והוא כולל בתוכו גם פעולות ליצירת תוכן שיידע לעשות עבורכם את העבודה: למשוך גולשים לנכסים הדיגיטליים העומדים לרשותכם ולדעת להמיר פעולות גלישה לרווחים.

שירות לניהול תוכן – למי הוא מיועד?

השירות לניהול תוכן מיועד לכלל בעלי ומפעילי האתרים השונים, החל מאנשי מקצוע ובעלי מקצועות חופשיים המעוניינים לבסס את מעמדם המקצועי ברשת, דרך חברות, ארגונים ובתי עסק המתכננים פעילות שיווקיות מקוונת ועד לאילו מביניכם הפועלים בזירת הרשתות החברתיות לצרכי שיווק, פרסום וקידום של מוצרים ושירותים עסקיים.

פינק מדיה מציגה: ניהול תוכן היברידי

אנחנו ב-פינק מדיה, מאפשרים לכל אחד ואחת מלקוחותינו, ליהנות משירותי ניהול תוכן בשיטה ה-היברידית המאפשרת לנו למעשה לנהל את כל מרכיבי התוכן באופן דינמי ויעיל. שירות זה כולל בתוכו את כל ההיבטים הנחוצים ליצירת עולמות תוכן רלוונטיים כגון:

  • פיתוח קונספטואלי של כל התכנים הטקסטואליים הרלוונטיים לכם, לרבות, כתיבת תכנים מקצועיים לאתר האינטרנט, כתיבת תכנים לצרכי קידום ממומן ואורגני בגוגל, כתיבת פוסטים לפייסבוק, כתיבת ניוזלטרים ועוד.
  • עיצוב גרפי לכל תוכן ויזואלי הנחוץ לכם כגון: עיצוב דפי נחיתה וניוזלטרים, עיצוב מודעות קידום ממומנות לגוגל ולפייסבוק, עיצוב
  • מחקר מילות וביטויי מפתח למטרות איתור מילים/ביטויים נפוצים בתחום העיסוק הרלוונטי לכם לצרכי קידום בגוגל
  • מעקב דינמי אחר פעילות התוכן של המתחרים העיקריים בקטגוריית השירות/מוצר הרלוונטית לכם – פעולה זו מיועדת לצרכי ביצוע התאמות תוכן נדרשות ויצירת יתרונות שיווקיים על פני המתחרים באמצעות תוכן שיווקי

ופעולות נוספות המיושמות במסגרת שירותי ניהול תוכן על ידי מומחי התוכן של חברת פינק מדיה.

כיצד הופכים מילים לפעולות גלישה מקדמות מכירה?

CRO (שיפור יחס המרה) הוא התכלית האמיתית של כל פעילות שיווקית ברשת האינטרנט, והוא מתאפשר במסגרת שיפור מתמיד של היכולות המעשיות שלכם לבצע ניתוח אנליטי ממוקד של תנועת הגולשים ופעולות הגלישה השונות אותן הם מבצעים באתר הרלוונטי.

על מנת להוביל לשיפור מתמיד במדדי יחס ההמרה באתרכם, תדרשו לביצוע פעולות שונות המבוססות בין היתר על תוכן שיווקי שביכולותיו להפוך מילים לפעולות גלישה מקדמות מכירה. פעולות אלו מחייבות אתכם לשירותי ניהול תוכן הכוללים בין היתר תפעול מערכת ניהול לדפי התוכן באתרכם. מערכת לניהול תוכן הינה מערכת דינמית המאפשרת לכם להעלות תכנים חדשים לאתרכם בכל רגע נתון ולבצע אי- אילו שינויים בתוכן הקיים. השימוש במערכת מסוג זה, משפרת בצורה משמעותית את עולמות התוכן באתרכם וכפועל יוצא מכך את מעמדכם המקצועי בקרב הגולשים.

אנחנו בחברת פינק מדיה, נסייע לכם בהליכי ההתאמה וההטמעה של מערכת הניהול באתרכם ונאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של שירותי ניהול תוכן באמצעותם תוכלו להפוך מילים לפעולות מקדמות מכירה בכל פעולת גלישה באתרכם. שירות ניהול תוכן הינו שירות מקצועי המוצע על ידינו בהתאמה אישית מלאה לסוג ואופי האתר המצוי בבעלותכם, ואין זה משנה אם מדובר באתר תדמיתי ואינפורמטיבי או באתר מכירות מקוון.